niedziela, 15 lutego 2015


Witam! 
Wiem, zabijecie mnie, że to nie nowy rozdział. 
Ostatnio przeżywałam kryzys twórczości. 
Przepraszam strasznie Was, że byłam taka samolubna. 
Wasze komentarze dały mi do myślenia. 
Po długim wyszukiwaniu za i przeciw, zdecydowałam, że przenoszę to ff na wattpad. 
Myślę, że będzie to z korzyścią dla mnie i dla was, bo rozdziały będą pojawiały się o niebo częściej bo tam wygodniej mi pisać na telefonie, a teraz jego głowie używam. 
Nowy rozdział pojawi się już na wattpad. 
Postaram się zacząć już w tym tygodniu. 
Powiadomienie Was niezwłocznie, kiedy tylko je przyniosę. 

Do następnego i jeszcze raz przepraszam. 

Kara 

5 komentarzy:

  1. To może chociaż podasz linka..?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem w stanie, ponieważ jeszcze nie opublikowałam żadnego posta, co jest równoznaczne z tym, że opowiadanie na razie nie istnieje.

      Usuń
    2. To wiem, znalazłam Cię tam już ale kiedy dodasz?

      Usuń
  2. http://www.highfivewomans.blogspot.com/?m=1
    Opowiadanie jest przede wszystkim o Zaynie Maliku i Claire Holt.
    Bardzo serdecznie zapraszam do zaglądnięcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie mogę znaleśc :(

    OdpowiedzUsuń