czwartek, 1 stycznia 2015

Nowe opowiadanie

Wszystkiego najlepszego z okazji nowego roku! 
Przejdźmy jednak do konkretów. :) 
Otóż, rozpoczęłam pisanie nowego fanfiction, również z Harrym. 
Jest ono na wattpad i nazywa się 
Wiem, że sporo z Was nie jest entuzjastami wattpad, ale tam jest mi zdecydowanie łatwiej pisać. 
Dla osób, które mają smartfony, polecam aplikacje wattpad, na niej na prawdę wygodnie się czyta. Jak dla mnie, lepiej niż na blogspot. 
Nie mniej jednak, bardzo serdecznie was zapraszam! 

Kara

15 komentarzy:

  1. Zmieniłam zdanie i wattpad naprawdę jest lepszy.Napewno zajrze na nowe ff ale mam pytanko kiedy dodasz nowy rozdział tego?

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy będzie kolejny rozdział? Nie mogę się doczekać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowy rozdział mam na brudno napisany już dawno, ale patrząc na ilość komentarzy pod poprzednim, odchodzi mi ochota na jego przepisywanie. Nowy rozdział będzie wtedy, kiedy pojawi się co najmniej 15 komentarzy.

      Usuń
  3. Kocham twojego blogaa

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wiem, że byś chciała 15 komentarzy, ale pamiętaj także o nas. O twoich fankach, które są numer 1 i liczą ze rozdział pojawi się szybko. Czekamy na jakąś odpowiedz od ciebie i się niecierpliwimy. Komentarze to nie wszystko. Czytelniczki chcą poznać dalsze losy bohaterów. Tak bardzo ładnie proszę za nas wszystkie (robie maślane oczka). Proszę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli pisanie to twoja pasja to rób to. Ja osobiście miałam bloga i wiem co to oznacza brak komentarzy :) ja pisałam to z pasją i miałam gdzieś czy komentarz się pojawi. Czasem wychodziłam na bloga i nie miałam ani jednego komentarza. Wiec proszę rób to z pasją a nie dla komentarzy. Bardzo dużo osób czyta ff nie komentując ich, wiec proszę zrób to dla mnie i zacznij przepisywać kolejny rozdział i pisać następny. Dziękuję i przepraszam, że się tak rozpisałam. Głupie to trochę. Powodzenia i mam nadzieje, że coś przeczytam w tym tygodniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To najlepszy blog na świecie! Uwierz mi poprzednie rozdziały czytałam już 11 razy więc błagam cię dodaj kolejny. Czekam
    Hana.

    OdpowiedzUsuń
  7. http://www.highfivewomans.blogspot.com/?m=1
    Serdecznie zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć piszesz super bloga i pamiętaj że z dnia na dzień będziesz miała coraz więcej fanów! Ale nie zapominaj też o tych którzy są z tobą od początku! Więc zlituj się nad nami i dodaj tak bardzo wyczekiwany rozdział!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedy kolejny rozdział?

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj mam nadzieję że już niedługo dodasz kolejny rozdział!

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej kiedy kolejny rozdział?

    OdpowiedzUsuń
  12. Cześć wiesz może czy dodasz już niedługo kolejny rozdział? Ten blog jest niesamowity ! Zlituj się nad czytelnikami i dodaj kolejny!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedy kolejny rozdział?

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej mam nadzieję że znajdziesz czas aby wstawić nowy rozdział!

    OdpowiedzUsuń