środa, 17 grudnia 2014

A few questions.


HEJKA! 
Mam do was pewne pytania (Boże, brzmi jak jakieś przesłuchanie ;)).
 
1. Poważnie zastanawiam się nad tym, czy nie przenieść bloga na wattpad. Co o tym myślicie? Bo wiecie, ja nie chcę robić niczego bez waszej aprobaty,ale byłby mi tam lepiej pisać itd. 
2. Czy chcecie żeby akcja trochę przyspieszyła? Bo ja to tak wszystko odwlekam, a może wy chcielibyście żeby bardziej się do siebie już zbliżyli. 

W obu kwestiach decyzja należy do Was. 
Do następnego rozdziału. 

Kara. xx

15 komentarzy:

  1. mogłabyś zdeczka przyśpieszyć akcję i częściej dodawać nowe odcinki a co do przeniesienia to sama zdecyduj.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogłabyś przyspieszyć :))
    Ale nie przenos proosze :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze. A dlaczego nie? Nie, że coś, ale jestem po prostu ciekawa. :))

      Usuń
    2. Ja też jestem za nie przenoszenieem, bo czytam na phonie i trudno się to robi na wattpadzie. :*

      Usuń
  3. Przyśpoeszenie nie zaszkodzi a to czy na wttpada przenieść to mi obojętne 😘 ps.kiedy nowy??

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy będzie przynajmniej 20 komentarzy. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mogłabyś przyspieszyć :* a co do przenoszenia to zrób jak uważasz ja i tak bede czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie by bylo jak bys na wattpad'a przeniosla... i tak akcje troszeczke przyspieszyc :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Możesz przenieść. Mnie się w sumie lepiej czyta na wattpadzie. Co do przyspieszenia akcji.. Ja wolę, żeby jeszcze troszeczkę się to wszystko odwlekło. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak najbardziej przyśpiesz c: i ja wole żebyś zostawiła tu nie lubie czytać na wattpadzie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyśpiesz przyśpiesz ;) i nie przenoś ja osobiście nie lubie czytać na wattpadzie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi to obojętnie ale nie przenoś na wattpad
    Ps. Dawaj nexta! Ja tu umieram z tęsknoty za rozdziałem!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie przenoś , nie lubię na nim czytać . Przyśpiesz , przyspiesz choć do ich pocałunku .
    /Kate

    OdpowiedzUsuń
  12. Rób tak żeby było Ci dobrze co do akcji jest dobrze chociaż czekam z niecierpliwością kiedy dojdzie do ich pierwszego pocałunku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dojdzie do niego na prawdę nie długo.
      Nie w tym rozdzial, aale nie długo. :)

      Usuń